Jumat, 24 Agustus 2012

5 Tips Untuk Suami Mencium Isteri Semasa Hubungan Seks Berlangsung.


rahsia seni ciuman
Dari kajian yang di lakukan pihak barat, ramai wanita boleh datang orgasm melalui ciuman dari pasangan lelaki mereka. Oleh itu, ciuman memainkan peranan yang penting untuk menghangatkan lagi hubungan seks suami isteri.
1. Periksa bau nafas anda. Jika bau nafas anda teruk, sudah tentu isteri anda tidak akan terangsang ketika anda mencium mereka kerana terbau bau busuk nafas anda. Selesaikan bau nafas anda dahulu, barulah ciuman pada isteri akan jadi lebih nikmat.

2. Mulakan ciuman pada bibir isteri anda dengan perlahan, biar nafsu anda berdua yangmembawa kelajuan ciuman. Apabila anda berdua  sudah teruja, anda cium sambil peluk isteri anda di samping meraba – raba seluruh badannya untuk tambahkan lagi rasa sensasi. Kemudian perlahankan ciuman untuk lihat keadaan isteri anda.

3. Gunakan lidah untuk membentuk French kiss. French kiss sangat nikmat jika anda berdua  sudah mula bernafsu antara satu sama lain.

4. Jilat bibir isteri anda. Kemudian gigit sedikit bibir isteri anda dengan bibir anda ( bukan gigi).

5. Ikut sahaja  rentak yang isteri anda beri pada anda. Isteri anda akan cepat terangsang jika dia dapat apa yang dia mahu. Anda rangsang dia dengan memulakan ciuman secara perlahan, apabila dia terangsang, anda ikut rentak yang dia mahu di samping anda ketuai sekali sekala

Tidak ada komentar:

Posting Komentar